REKLAMACE A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupení od smlouvy

Pokud obdržíte zásilku a zjistíte, že zboží, které jste si objednali, je malé, velké nebo není úplně podle Vašich představ, máte možnost je vrátit bez udání důvodu. Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí zásilku zaslat na níže uvedenou adresu a tuto informaci zaslat na email info@pacipac.cz

Při odstoupení  postupujte následovně:

  • pro VRÁCENÍ zboží vložte do balíku kopii faktury a vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy,
  • Peníze Vám zašleme způsobem uvedeným ve vzorovém formuláři, který můžete zaslat vyplněný elektronicky na náš email info@pacipac.cz nebo vytisknout a poslat s vrácenou zásilkou,
  • Zásilku pošlete na adresu Prodávajícího, tedy na: pacipac.cz; Reklamační oddělení, Dukelská 110, 739 91 Jablunkov, tel: +420 607 032 878,
  • při vrácení balíčku ( odstoupení od smlouvy ) hradí poštovné KUPUJÍCÍ.

Uplatnění slevového kupónu - použití jakéhokoli slevového kupónu je podmíněno minimálním nákupem (např. slevový kupón na první nákup v hodnotě 100 Kč - min. hodnota objednávky činí 499 Kč). Pokud dojde k vrácení zboží, a hodnota nákupu bude nižší, než je minimální hodnota při použití slevového kupónu, nelze tento slevový kupón uplatnit a částka slevového kuponu bude odpočítána z vráceného zboží. Nárok na slevový kupón tímto zaniká.

Při odstoupení od smlouvy ztrácíte  nárok na DÁREK pouze v případě, že hodnota objednávky po odstoupení již nesplňuje podmínky pro získání dárku ( tedy hodnota objednávky je nižší než přepokládal nárok na získání DÁRKU ) a je tedy nutné spolu s vráceným zbožím odeslat i DÁREK, který jste získali. Pokud takto neučiníte, bude Vám za dárek účtována běžná MO cena s DPH.

Při VÝMĚNĚ zboží platíte poštovné u vráceného produktu směrem k nám, my proplatíte poštovné již vyměněného zboží od nás směrem k Vám. Výměnu zboží tedy provádíme ZDARMA a již si neúčtujeme znovu poštovné.

Při platbě věrnostními body a zároveň využití odstoupení od smlouvy lze po domluvě vrátit zpět množství věrnostních bodů v hodnotě vráceného produktu přepočteného na věrnostní body. Nelze však požadovat vrácení peněžních prostředků za jakýkkoliv produkt placený věrnostními body.

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, odešlete pokud možno v původním neporušeném obalu, zboží nesmí nést známky použití (nepoškozené + zachovalá visačka), musí být kompletní (záruční list, návod, bylo-li součástí zboží).  V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku!

Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího - společnosti Ing. Gabriela Kawuloková, pacipac.cz., IČ: 74442406, DIČ: CZ7762034962, se sídlem Jablunkov 787, PSČ 739 91, Živnostenský list vydal živnostenský úřad v Jablunkově, ev. č. 380204-71217, provozující internetové stránky www.pacipac.cz, (dále jen „Prodávající“) a popisuje, jak postupovat při reklamaci zboží pořízeného od Prodávajícího.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od Prodávajícího Kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Místem pro uplatnění reklamace je sídlo Prodávajícího – pacipac.cz, (Reklamační oddělení), Dukelská 110, 739 91 Jablunkov, info@pacipac.cz nebo, tel: +420 607 032 878. Na této adrese Kupující může uplatnit reklamaci nebo stížnost obvyklou poštovní cestou, nikoliv osobně. Kupující může zboží reklamovat i na pobočce Prodávajícího, kde došlo ke koupi zboží (pro urychlení vyřízení reklamace však doporučujeme adresu výše uvedenou). Rovněž Vás prosíme zaslat krátkou informaci na info@pacipac.cz a my Vám obratem zašleme vzorový reklamační list.

Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje Kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo), na vzorovém reklamačním listě. Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.
 

Pravidla pro řešení reklamací/refundací transakcí při platbě kartou

  • nepřipouštíme výměnu nebo vrácení zboží, nerefundujeme transakce,
  • výměna je možná pouze za stejné zboží nebo ve výši částky původní transakce,
  • vždy uvádíme všechny poplatky a daně (balné a poštovné, pojištění zboží, daně, DPH a další dodatečné poplatky).
     
Vyřízení reklamace

O reklamaci Prodávající rozhodneme ihned, ve složitých případech do 30-ti pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Kupující má právo v případě oprávněné reklamace na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena) a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.

V souladu se zákonem neposkytuje prodávající záruku na použité zboží. Veškeré znění, které se týká reklamací a vad výrobků se týká pouze věcí nových.

Informaci o odeslaných zásilkách nám prosím sdělte na: info@pacipac.cz

Newsletter
Vaše zboží bylo přidáno do košíku Přejít do košíku